Amara Dolce Vita Luxury Şikayet ve Yorumları

7.9
18

Amara Dolce Vita Luxury

Antalya / Kemer
Sıkıntı

Jolly tur aracılığı ile 2329 temmuz tarih aralıklarında tekirovada bulunan amara dolce vita luxury otele gittik. hani diyorlar da erken rezervasyon... ocak ayında kredi kartı ile 5300 tl ödedim eşim ve 6 yaşındaki kızım ile birlikte... uçak,transfer vs 2500 tl ile de ayrıca ödedik, ee patladı bize bu tatil 8 bin civarı. olacak tabi ki eyvallah.... otele giriş yaptık... ortada jolly tur yetkilileri yok, kimse onlar? receptiondan girişi kendimiz yaptık. neyse otel 10 numara görünüyor. tekirova denizi güzel, hani dibe bakın balıkları görürsünüz. otel rus dolu, antalyanın hemen hemen her yerinde olan rus foto kareleri burada da istemediğiniz kadar.. birde kırgızlar. yemekhanelerde kırgız stajer garsonlar. su istersin, bira getirirler, ekmek istersin pilav. yemekler berbat. pilav, kızartma patates seviyorsanız eyvallah. başka bişey yemezsiniz zaten. deniz kıyısında bir bar var. sanıyorum hawana idi ismi. masaya ne istediniz istediniz. yoksa ay ışığı, yakamoz. ondan sonra çay yok kahve yok. zira saat 12, 12,30 gibi kapanır orası da sıkıntıdan patlarsınız. open garden diye bir discotekleri var. her akşam rusça şarkılar. bi de hani adam gibi olsa eyvallah. rusyanın 8inci sınıfmı dersiniz 18incimi şarkıcılar. ufak kıza eğlence...animasyon durumları yani. havuzbaşı olsun deniz kıyısı olsun bi numara yok. hani show gırller showmen ler olur ya insanları eğlendirirler, dürbünle ararsınız. bi çocuk kulübü var oradaki öğretmen dersiniz ya hani onlarda rus. çocuğunuzu oraya bıraksanız daha üçüncü dakkasında ağlamaya başlar. niye, çünkü onların her şeyi rus çocuklar için. odada hijyen sıfır. dolap deseniz hani 10 numara değilde 5 numara. otelden ayrılırken abi bizim için iyi şeyler yazın hikayesi.. sigara içiyorsanız aman ha paket paket götürün. otel marketinde sigara 2025 tl. otele sakallı gitmeyin, sakal traşı 3040 tl. ama vallahi billahi otelin türk şeflerinin haklarının yememek lazım. adamlarda bıkmış alt kadrolarının yetersizliğinden. ne istersiniz hemen anında yapıyorlar. ismi önemli değil. abi senin sakalın gelmiş istersen oda nonu söyle sana hemen bir traş seti göndereyim dedi kardeşim benim. deniz, güneş derken akşam odaya gittiğimde baktım set hazır, helal olsun. geç te olsa ne desek yerine geldi hani. eee dedik ya otel süper ama ya kadro ?çıkacağım gün ne kahvaltı ne deniz ne havuz. lobiye gittim. jolly tur yetkililerini çağırdım. iki genç eleman. iyi niyetliler ama işi bilmiyorlar. ben gazeteciyim, işim icabı türkiyede gezmediğim yer yok. bu genç kardeşlerimde 4 aylık yaz tatili süreci içerisinde bu otelde görev almışlar. onlara sözüm yok, ekmek parası. ama sen tur şirketi olarak bakacaksın kardeşim burası nasıl bir yer, hizmetleri nasıl vs. ondan sonra satacaksın odasını hizmetini vs. kafam kızdı otelin müdürünü vs çağırdım. onlardan da sallama cevaplar vs. tonla para ödememe rağmen tam bir hayal kırıklığı. ya kardeşim otel gerçekten mükemmel, deniz mükemmel, hani personelde iyileştirme olsa, oda hijyeni mükemmel olsa yahu seneye de gidelim dersin. nolur ya otel yönetimi bunları dikkate alsın da insanlarda tonla para ödedikleri otelde mutlu olsunlar. ben yerel değil ulusal gazeteciyim bunları inanın gazetemde yazacaktım ama vazgeçtim. buradan yazdım. inşallah ses getirir de düzelmeler olur. ama benim eşim, kızım burada mutlu olmadı be kardeşim.

Temmuz 2018
Korkmaz

Amara Dolce Vita Luxury