Caprice Thermal Palace Şikayet ve Yorumları

6.9
63

Caprice Thermal Palace

Aydın / Didim
Kalitede Düşüş Var Ama Verilen Paraya Bir Bakın

12 yıldır bu otele gidiyorum. kalitede düşüş var ama hala verdiğiniz fiyatı düşünmüyorsunuz. animasyonda artış var. şu an oteldeyim ve yemeklerde yemek saatinde bile çatal bulabiliyorsunuz biraz abartmışsınız.hijyen on üzerinden 5 ama diğer yerler cidden iyi şu kriz döneminde her yer para sıkıntısı çekiyor. bide et her gün yok diyenler siz her gün evde et mi yiyiorsunuz et haftada 2 kere çıkıyor ama her gün tavuk ve hindi eti var balık var. kriz dönemlerinde normal böyle şeyler git canın et istiyorsa ala carte ta ye para öde ama ye bize ne. müşteriyle ilgi 8 10 müşterinin 8i ilgileniyor. yemek 6 10 biraz soğuk ama çeşit sayısı halen fazla bazı yemekler soğuk patates gibianimasyon 10 10 serdar ortaç falan hande yener geliyor daha ne istiyorsunuz. misafir i. 9 10 ilgi fazla. yemekhanede bir sıkıntı da içecekler içecekler makinelerde değil buradan 1 puan kırılabilir. markete gelince sıkıntılar başlıyor 4 10 en düşük burası küçücük cips 6 lira orta cipsler ise 10 lira ama market otelin değilmiş. yani bunu özel olarak belirtebilirsiniz. havuzlar 8 10 güzel çeşit bol. hijyen burada da kötü nargile kafe 10 10 kalite tavan yapmış. divan kafe 9 10 kendin al sistemi bu yıl kullanılmıyor. resepsiyon çok ilgili 10 10. güvenlik 10 10 genel olarak elemanlar çok dikkatli ilgililer. belboylar 8 10. ufak tefek sıkıntıları anlatmak için destek olmalıyız. normalde 10 u haketmiyor ama çok yorum kötü verilmiş. buna hak yok o yüzden 10 veriyorum. kuaför hijyen çok iyi zaten 89 yıldır aynı kişi bakıyor 10 10 fotoğraf ilgi çok iyi 9 10. biraz pahalı. oyun salonu hep aynı oyunlar var ve hafif pahalı 8 10 sanal gerçeklik sadece gece açık 7 10. 7d sinema çok hareketli değil 6 10. sinema salonu 9 10. ala carte 7 10 yemek güzel fiyat pahalı. konserler uçuyor 12 10 diyelim. fasıl salonu artık e spor salonu 10 10 her şey var. kısacası her şey abartılmış tek hijyen dışında touletler berbat. mescit 10 10 imam hala aynı. güzel bir tatil tatile devam.

Haziran 2019
Ali
Sakın

Ekmeğini taştan çıkartmak buna denir.yemeğe gittiğinde uykunu alıp iyi bir dinlenip öyle gitmen gerek.çünkü önce bir masa bulma mücadelesi verip zorla bir masa buldun diyelim.masayı temizletmek güçlü bir karizma ve inat istiyor.diyelim herşey tamam görevliler servis açmadığı için çatallarını da masaya kendin getiriyorsun.masa tamam şimdi sıra masada yiyecek birşeyler bulmakta.gittin tabak yok.birkaç ilgiliye söyleyip zorla tabak getirttiğinde tabakları saldıran güruh içinden kurtarabilirsen 3.aşama tamam demektir.sıra geldi tavuğun hangi şeklini yiyeceğini seçmeye.tavuk yahni mi tavuk döner mi tavuk vs vs .eğer patates kızartması varsa senden mutlusu yok.20 dakika bekle otur ye şükret..zaten tabaklar çatallar pislik içinde.aldığımızda çeşmeye götürüp yıkayıp öyle yiyorduk.şaka deyil.öyle çok titiz biride deyilimdir yani.inanın hiçbiri abartı deyil yazdıklarımın.gözümün önünde meyve getiren kadın elmanın birini yere düşürdü.alıp tekrar elmaların içine koydu.bende müdahale edince inanın bir dayak yemediğim kaldı.tavukların arkasında köfte ızgara yapıldığını görünce gözlerime inanamasamda tabağımı uzattığımda tavuk bitmeden köfte vermeyeceklerini söyleyip hemde çok kaba bir şekilde sepetlediler. 1 hafta boyunca kaldığım odam 1 kere bile temizlenmediği gibi havluları 1 kere rica minnet değiştirebildik.oda telefonları çalışmıyor.küvet tıkalı duşun sonlarında küvetteki su seviyesi dizinizi buluyor..denizde şezlong arama zaten bulamazsın.denizde kendine bir yer bulduysan aman orayı bırakma yoksa orayıda bulamazsın. kulaç atmaya çalışma birilerine zarar verebilirsin.

Ağustos 2018
Erol

Caprice Thermal Palace